SIROLaser Blue – dentalni diodni laser

Bezbroj mogućnosti.
Dentalni diodni laseri imaju veliku prednost u usporedbi sa konvencionalnim metodama terapije zahvaljujući zarastanju rana bez ožiljaka i poboljšanoj redukciji mikroba. Za pacijente, uporaba lasera znači manje postoperativne boli i manju potrebu za lijekovima. SIROLaser Blue je prvi dentalni diodni laser koji ima, plavu, infracrvenu i crvenu diodu.
Dentalna ordinacija koja koristi laser osigurava pacijentima najbolji mogući tretman.

Ukratko
• Poboljšana redukcija mikroba
• Manje postoperativne boli
• Zarastanje rana bez ožiljaka

Plava dioda za bolje rezultate incizije
Godine istraživanja dovele su do prvog dentalnog lasera na tržištu sa plavom diodom. Uz plavu diodu možete zarezivati bolje nego sa infracrvenom, jer apsorpcija lasera plave valne duljine u mekom tkivu je značajno bolja. To znači da laserska zraka penetrira tkivo manje duboko, čime se smanjuje rizik od nenamjernih ozljeda. Zahvaljujući činjenici da se apsorpcija smanjuje u vodu, manje se topline razvija u okolnom tkivu. To znači da Vam SIROLaser Blue može pomoći da poboljšate Vaše kirurške intervencije – u potpunosti bez skalpela ili šivanja, uz trenutnu hemostazu.

Poboljšana redukcija mikroba uz infracrvenu diodu
Uz dodatak konvencionalnim metodama, dokazana infracrvena dioda sa valnom duljinom od 970 nm koristi se za redukciju nivoa mikroba u parodontologiji i endodonciji. Rezultat je bolja dugoročna prognoza.

Crveni dioda za LLLT terapiju
Dodatna crvena dioda sa valnom duljinom od 660 nm koristi se za nježne laserske aplikacije kao što su LLLT (low laser level therapy) aplikacija ili biostimulacija.

SIROLaser Blue – jedan za sve
Sa svoje tri diode, SIROLaser Blue je pogodan za različite indikacije, čime se otvara mogućnost bezbroj opcija terapije, u kombinaciji sa jednostavnom uporabom i relaksiranim pacijentima.

Pregled svih indikacija

povratak na početnu

Your shopping bag is empty.